2007年8月26日 星期日

靚仔與2個救生員

今日教會去烏溪沙Day Camp,自由時間時去左游水,去到泳池 發現泳池比體院包場,所以要去另一面的泳池游水...有排行...

靚仔、阿浩、阿agnes、阿Leg、我一行5人去到泳池,靚仔未游水之前,已經同我單聲佢游水唔叻,但我輕看左呢件事,當佢游第2個堂時,佢遇溺了。當值救生員指著靚仔時,我底頭入水一看,出事了 佢唔到地,我同阿浩2個人第一時間飛出去救靚仔,總算平安只係飲左幾啖水,真係要感恩,感謝主!

p.s. 事後阿Leg話當值既救生員都講『唔駛我落水啦…佢啲fd都咁勁咁熟手』

1 則留言:

Unknown 提到...


好像很有必要講句
"哥哥您很勁呢"